Remo 12" x 2,5" Ocean Drum Aquarium

5

Ocean Drum

  • Size: 12" x 2.5"
  • Aquarium design
  • With transparent drum head on top
  • Aquarium design on bottom
Available since December 2001
Item number 128677
Sales Unit 1 piece(s)
Size 12"
Tunable No
Natural Skin No
295 AED 74,79 €
Plus 277 AED shipping
The price in AED is a guideline price only
Since we ship from Germany, additional costs through taxes and customs may be incurred
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

5 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

3 Reviews

B
Geweldig om met kinderen te werken rond natuurgeluiden, ritme en ontspanning.
Barlotta 20.03.2023
Stevig materiaal
Goed geluid
Mooie afbeeldingen op de oceandrum
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
e
super, auch in der kleinen Größe
eweniger 08.09.2021
Ich habe sie schon in der größten Größe und auch diese "Kleine" ist wunderbar. Ich nehme sie mit auf Seminare, weil sie einfach leichter ist und ich sie dadurch länger halten und bewegen kann.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
UT
Einsatz in Kindergruppen
Uten Tuten 07.07.2019
Toller Klang und trotz ihrer kleinen Größe sehr laut! Gut händelbar für kleine Kinderfinger! Gute Verarbeitung und schönes Design.
sound
quality
1
0
Report

Report