Thomann Didgeridoo Eucalyp. Proline C#

4

Didgeridoo

  • Tuned to C#
  • Expert workmanship
  • Perfect Toots and very good counterpressure
  • The modified hand-carved borehole provides a slow increase in the internal diametre, which together with the thin walls, provides a clear sound
  • Length: 150-160 cm
  • Includes bag

Note:Handcrafted instrument, may vary in shape and colour from the illustration.

Available since October 2018
Item number 450082
Sales Unit 1 piece(s)
Material Eucalyptus
Length 150 cm – 160 cm
777 AED 197,48 €
Plus 277 AED shipping
The price in AED is a guideline price only
Since we ship from Germany, additional costs through taxes and customs may be incurred
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

4 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
DT
Leider schlecht verarbeitet
Der Torsten 23.11.2022
Ich gehe mal nicht darauf ein, dass das Didg erst drei 4 Werktage bei Thomann rumlag bevor DHL sich erbarmt hat das Sperrgut mitzunehmen und das dann auch noch falsch zugestellt wurde. Da kann Thomann nichts für. Wofür Thomann etwas kann ist die gelieferte Qualität: das Didgeridoo ist über und über mit Asteinschlüssen übersäht. Ich zähle mindesten 36!! Kein Ureinwohner hätte solch ein Holz verwendet! Schlimmer noch: die Asteinschlüsse sind nicht sauber geschliffen und weisen teils Löcher(!) bzw. Senken auf. Insgesamt ist das Instrument erschreckend schlecht geschliffen.
Darüber hinaus ist die Ölung ungleichmäßig was mit den zuvor bemerkten Makos eine absolute miese Optik ergibt. Das Instrument sieht aus wie ein schlecht verarbeitetes, fleckiges Tannen-Tischbein und hat absolut gar nichts mit dem abgebildete Artikel zu tun. Da hat die Qualitätskontrolle beim Hersteller UND eben auch beim Kollegen von Thomann geschlafen. Sowas darf so nicht rausgehen, dafür schätze ich ist Thomanns Anspruch zu hoch. Schade, dass ich jetzt den Ärger mit der Rücksendung habe.
Klanglich ist das Didgeridoo in Ordnung, für den Preis insgesamt aber eine herbe Enttäuschung. Leider auch Thomann an der Stelle.
sound
quality
response
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Good Vibes
Didgeridudu 27.05.2019
Zauberhaftes Didgeridoo, sehr guter klang und sieht noch schöner aus als auf dem abgebildeten Foto.
Kann ich nur jedem ans Herz legen der sowas mag :)
Hätte null gedacht das es so schnell bei mir ankommt.
sound
quality
response
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
S
Let‘s Didge in Thailand
Supermeiki67 31.08.2022
Soeben mein neues Didge in Thailand angekommen ( here no have)….bin voll begeistert…..Top Qualität…..und losgehts
sound
quality
response
0
0
Report

Report